Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
上禮拜一頂安全帽被偷走,我再也不相信台灣人的素質了.....
Jun 20th 2014, 06:56


jason9611056 wrote:
雙D扣才是真正的低成...(恕刪)

我是不知道怎樣被廠商洗腦啦,至少以我的經歷來說我想跟廠商並沒有什麼關係

以前我朋友就曾經騎車摔倒當場死亡,原因是安全帽飛掉導致頭部重擊,外在因素是高速過彎時路上有一大片機油

我是不知道他安全帽是怎樣飛掉的啦,但總是會有陰影在

而我自己本身也曾經大摔過2次,2次都是時速80以上人直接飛出去,其他還有下雨滑倒還有水溝蓋打滑之類的

我自己的安全帽從來都是緊緊勒住我的勃子沒有離開過,也讓我免於頭部重創的危機

你說什麼成本不成本,那個根本不是我在意的,因為覺得某個設計廠商的利潤比較高進而去排斥

閣下對於安全帽的理解我只能說跟我大不相同

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()