Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
Re: [問題] 行銷企劃類工作的苦惱
Jun 21st 2014, 00:23, by cjamhe01385

作者cjamhe01385 (徹)

看板Salary

標題Re: [問題] 行銷企劃類工作的苦惱

時間Sat Jun 21 00:22:59 2014

老實說我覺得行銷這方面,是個很玄的道路 我目前雖然是PM,因為有興趣,所以兼管行銷工作,專門操作網路廣告 大家耳熟能詳的Facebook / GoogleAD / 粉絲團,都有操作過 我大概能知道一些操作技巧,甚至能自己製圖配合TA,打出很漂亮的數字 但是我完全不敢說自己對它們熟悉.... 我會操作廣告,但是我不敢保證我每次都能做到很好的成效 市場變化快速,使用者的習慣日新月異,能掌握到70%就算很強了 再加上每個廣告渠道也會更新,有很多新方法要學習。 常常在想,要到怎樣的境界,才能說自己懂行銷。 總而言之,行銷真的是非常吃經驗的工作 至於你說薪水部分,我老實說我開始起薪也差不多那價位(不過我大學畢) 後來是靠經驗跳槽來加薪,不然我看過菜鳥行銷的價碼都不高QQ 以上 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 115.43.82.59 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Salary/M.1403281382.A.C02.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()