Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
同事想買U6 sports+,如何勸退他買RAV4?
Jun 17th 2014, 13:24

同事去看U6 sports+之後很心動,問我覺得怎麼樣?
我當然覺得很不妥,於是想勸退他!

以下是我們的對話重點:

同事:
昨天去LUXGAN看那台最新的U6 sports+
實車外型很帥,空間很好還有很多安全科技配備,
試開起來馬力和操控感覺得很棒!
2.0那台辦到好不用百萬,有在預算內!
問我覺得如何?

我說:
怎麼會去看納智捷?要買休旅車直接考慮TOYOTA RAV4,
國產價錢多貼一些,可以買日本進口車,有IIHS的安全認證
RAV4還有日本TOYOTA的好品質,有什麼更好理由要去考慮國產的U6?

同事:
喔OK 謝你的建議……

以上是我跟他大略的對話,
我跟他是非常要好的同事,他跟我聊過這件事之後,變得對我很冷淡,
LINE也回得很簡短,我該用什麼角度去勸他呢?
這幾天暫時不敢再跟他聊到車,但還是希望他可以去買進口的RAV4。

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop20 的頭像
    gsihop20

    2016台北車站美食推薦下午茶推薦台北車站美食(低價位) 台北車站美食餐廳排行榜 台北車站美食推薦2015 台北車站附近美食推薦

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()