Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
[求助] 男友跟前女友們
Apr 30th 2014, 04:58, by chiaobi

作者chiaobi (轉折)

站內Boy-Girl

標題[求助] 男友跟前女友們

時間Wed Apr 30 04:58:22 2014

男友的前女友們都在他的生活當中 有些是同事,有些是偶爾就吃個飯 我跟他說過工作上我沒意見 但是其他可以避免就避免 但是,他可能寂寞無聊就約吃飯 有時候前女友沒錢還要資助她 沒車用就借、腦不好也要拿我的書 說給她開智慧 出國也要給前女友備禮物 還有很多次叫我但叫錯綽號 我覺得基本要尊重我 我不是制止他不要往來 但要做啥也跟我說一聲吧! 以上的前女友都不是同一人 也答應過我會避免 但沒有只是瞞著我 或覺得反正我也不知道 我再講就說我還來、或說我囉唆 實在不知該怎樣好了 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 49.219.41.220 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1398805104.A.6D4.html

huanren:你自找的不是嗎? 04/30 05:20

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()