Blogtrottr
批踢踢實業坊 PC_Shopping 板
 
Get the newest, latest, hottest

Find shoes, heels, flats, active, essentials and more in the latest styles. Save up to 40% on select items.
From our sponsors
[心得] 原價屋平板促銷根本耍人
Jan 11th 2014, 19:37, by exhentai

作者exhentai (exhentai)

看板PC_Shopping

標題[心得] 原價屋平板促銷根本耍人

時間Sat Jan 11 19:37:06 2014

最近因為通勤想買個平板 剛好看到原價屋10號開始有促銷方案 買平板就送支架跟行動電源 由於需要先用網路訂購,所以最後是在tvbs大樓拿貨 到了現場取貨時,負責的人只有拿平板給我 直到我問了他說 「不是有促銷方案送行動電源嗎」 一開始還懷疑我說有嗎? 我直接現場開他們官網 他才到後面跟主管討論後拿給我 接著因為我是買msi enjoy 71 他們報價系統上這款有說廠商加送皮套跟行動電源 那位負責我的人還凹說上面寫的「原廠」是他們原價屋 最後我請他問後面主管,後來才去拿皮套給我 但是原廠送的行動電源他說12月底就沒送了 請我留資料,再問原廠要怎麼處理 所以我今天學到一課 原價屋裡自己的人連自己的促銷方案都不清楚 他媽的報價系統的資訊也不一定是對的 今天買東西的心情都被破壞光了 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 210.242.7.19

andrewlol527:不該在他們家買的壓OTZ 01/11 19:38

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop20 的頭像
    gsihop20

    2016台北車站美食推薦下午茶推薦台北車站美食(低價位) 台北車站美食餐廳排行榜 台北車站美食推薦2015 台北車站附近美食推薦

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()