Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Hate Your Job?

Change your career in just 8 weeks with our UX Design immersive program in London.
From our sponsors
[討論] 前輩變屬下
Nov 21st 2013, 21:17, by michaelangel

作者michaelangel (麥可天使)

看板Salary

標題[討論] 前輩變屬下

時間Thu Nov 21 21:17:55 2013

這種職場倫理大概是無解了吧 先前我就有發過一篇文, 請教如何對待前輩變成屬下 ========================== 說前輩也是因為他比我早來半年 所以剛開始老闆要他帶我 但無奈的是, 老闆沒有明確給我定位 我本來也無意要當管理者 我樂的被管 但老闆看出前輩擺濫的問題嚴重 於是直接叫我接主管位 於是就尷尬了 其實, 我在補習界不是菜鳥 也是老闆找人打聽,要我過來幫忙的 所以我當了前輩的主管後 真的很難領導 還好他黑錢的把柄在我手上 他對我有所忌憚, 可是這樣不是辦法 我現在也看開了 當初老闆沒有明確給我定位 因此現在前輩拉不下臉來 我們就井水不犯河水 各自做好自己的事 交接的東西我都用 email跟他連絡 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 60.52.127.46

n196t:黑錢...真糟糕 11/21 21:19

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop20 的頭像
    gsihop20

    2016台北車站美食推薦下午茶推薦台北車站美食(低價位) 台北車站美食餐廳排行榜 台北車站美食推薦2015 台北車站附近美食推薦

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()