Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Are you an avid runner? Or even just starting out?

Brooks designs high-performance men's and women's running shoes, apparel and accessories.
From our sponsors
[問題] 有人秋冬眼線比夏天還會暈嗎@@
Nov 16th 2013, 21:17, by love22kobe

作者love22kobe (歪西)

看板MakeUp

標題[問題] 有人秋冬眼線比夏天還會暈嗎@@

時間Sat Nov 16 21:17:10 2013

本身是油眼皮 而且還是不規則的內雙 以前眼妝就都以眼影為主 大約一年前才開始比較有在畫眼線 那時候用到花娜絲絨那款覺得還ok 就一直用到現在 平常我是很少化妝 天氣變冷之後只畫過兩次 但我發現好像比之前天氣熱的時候還容易暈欸! 有人跟我一樣的狀況嗎@@ 而且大家說的打底膏 疊眼影 和眼線雨衣我都用了... 結果今天畫完大概兩小時 眼下還是出現一點黑黑的(是在冷氣房) 用棉花棒推掉之後還是有點陰影感 這時我異想天開拿淺色遮瑕來遮 馬上就悲劇了QQ 後來逛康是美看到solone的還原筆還有點心動 不過印象中這是眼線畫錯用來修改的 也不知道適不適合我的狀況就沒買 剛爬文有看到棉花棒沾乳液或眼霜之類再推 不過在外面的話還蠻不方便的 現在都有點想放棄畫眼線了 我的眼皮實在是很難搞阿>"※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.250.42.39

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. FiveFilters.org recommends: March Against Mainstream Media (More info).

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop20 的頭像
    gsihop20

    2016台北車站美食推薦下午茶推薦台北車站美食(低價位) 台北車站美食餐廳排行榜 台北車站美食推薦2015 台北車站附近美食推薦

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()