Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
[心情] 痛
Nov 13th 2013, 11:49, by extrusion

作者extrusion (國家需偉人我豈能久留)

看板Boy-Girl

標題[心情] 痛

時間Wed Nov 13 11:49:17 2013

妹:先謝謝你還給我一個笑臉!我認為我不是需要歇息一陣,而是該消失了。我 想,我大概永遠沒辦法成功調適成我們想要的樣子。即使上週六我沒有犯上錯誤 的連環步,在將來也一定會選擇離開,因為你是我這輩子的至愛,而我清楚反過 來並不是。能夠和你認為兄妹,已是不知要多少世才修來的成果。還記得你提過 的嗎?有人說我們在幾百年前就見過了,倘若真有轉世輪迴這回事,我發願,這 所有的種種,就到這一世為止,別再世世糾纏下去。「兄妹深重情誼,銘刻我心, 至死後已」。你只要知道,每一天太陽升起、夜空星辰高掛時,哥都在心裡問候 你、祝福你,你不用告訴我甚麼,我知道你一定全部好好的。再見!我妹!再見! 我的摯愛! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 140.96.47.82

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()