Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
[問題] 續約 OR NP & 手機選擇
Nov 2nd 2013, 17:03, by r51303

作者r51303 (天夢星痕)

看板MobileComm

標題[問題] 續約 OR NP 手機選擇

時間Sat Nov 2 17:03:38 2013

痾@@爬文爬到快瘋掉了還看不出到底怎樣最划算 因為限制實在太多啦.....(加上要期中考了...) 事情是這樣的,我媽的手機沒合約非常久了 然後她最近去繳費的時候常常被問到是否要續約 可以換智慧型手機 然後我媽說她想換智慧型主要的目的是想要沒事看看新聞 但是她開出了以下的資費條件: 1. 300元以內(必須含網路) 2. 手機費1000元以下(這個我還要說服我媽/她自己是希望零元) (可是我覺得手機費零元資費又1000以下的實在太爛了....) 3. 跟家人打要免費 (我們家幾乎都是台哥大的) 4. 相機不要太爛(敲碗你不付手機費是能好的哪啦>////有沒有什麼方案是相機有500萬 上網資費低(純看新聞) 然後月租費300以內左右 然後跟家人打還要免費的啊? 我是有想點說服她用349 然後用方案一先NP出去在NP回來 不過第二年要449 她應該是不能接受 如果說我當初是直接在合約中指定我媽那門號熱線 當我媽假如NP 大省333 衝G1 是不是當初指定的就無效了? 還是說只要她手機門號不變就是有效的? (我能想的到的手機只有G1這隻啊....) (原本想說A5 她說太貴不要...) -- 有沒有哪位神人可以神搭配出她需要的方案跟手機來啊 >///※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 101.13.243.47

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()