Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Fun with Brazilian Portuguese

Learn the tips and tricks to speak colloquial Portuguese in a natural and confident manner. Enroll today for just $69!
From our sponsors
[心情] 永遠長不大的你
Oct 2nd 2013, 14:46, by polysmile

作者polysmile (16hr的距離)

看板Boy-Girl

標題[心情] 永遠長不大的你

時間Wed Oct 2 14:46:38 2013

從交往,你劈腿,分手然後到現在 為什麼總是像長不大的孩子耍任性? 感情不是耍賴就有糖吃 劈腿的時候你說 因為小三給你我所不能給的 所以你在我生日那天跟我攤牌 沒有發怒,沒有一句難聽話 我讓你跟著小三離開 幾個月後 你說對方繞著你轉的戀愛模式讓你倍感壓力 所以你想逃離,想複合 你們八點檔的劇情我不想參與 但是能否給我一個清靜? 我有考試要準備 分手後也沒有義務總是回你電話或訊息 跟誰吃飯也與你無關 但你為什麼還自以為是我的誰呢? 你要等我回頭是你的事 都說了幾次我不要 你又為什麼還把自己搞得跟小媳婦那樣? 非得撕破臉然後你才會死心嘛? 世界不是繞著你打轉 每個人都有要追求的目標 你不是我所追求的 所以也不要再繞著我了! -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 223.142.49.91

Cardern:堅持住! 10/02 14:48

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop20 的頭像
    gsihop20

    2016台北車站美食推薦下午茶推薦台北車站美食(低價位) 台北車站美食餐廳排行榜 台北車站美食推薦2015 台北車站附近美食推薦

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()