Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
[求助] 想追的對象生日
Aug 16th 2013, 02:36, by vango831018

作者vango831018 (午後的曳航)

看板Boy-Girl

標題[求助] 想追的對象生日

時間Fri Aug 16 02:36:46 2013

代po 剛進公司的時候 就被另一部門的一個漂亮女同事電到 我們同是獅子座 我O她A 她比我小十幾天 但資深許多 平常碰到的時候 她會找我會聊上幾句 慢慢的就變熟了 她現在應該單身 但之前有交過 因為她整個就是我的菜 很想要跟她有進一步的發展 之前跟她要過電話號碼 她沒答應要給 也沒說不給 我原本以為自己有點機會 經過這件事....我猶豫了 問題來了 明天就是她的生日(很久以前聊天聊到的) 我保持一般同事的禮節互動就好了呢 還是應該抓緊機會做點表示爭取好感呢 小弟是戀愛白痴 還請各位大大稍微指點一下吧 3q3q -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.169.155.201

ian0115:你怎麼不給她你的電話呢 08/16 02:38

feelthat:真心喜歡就不要怕被開槍s 08/16 02:39

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()