Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
我記得直接和屋主交易好像會被仲介找麻煩對吧!
Aug 10th 2013, 13:49

我要先說明一下

真的是我朋友 真的是我朋友 真的是我朋友 真的是我朋友 不是我

小弟我已經有二間房,還有房貸,不會再買房的

OK 進入正題

有個朋友他說上個月他找某房屋的仲介看了一間房 開價7xx萬

看完請仲介談價格說要出6xx萬

但該仲介表示至少要700萬才能談

朋友因此要找別的房子 上591看結果發現屋主本人也有po在591上

立馬和屋主聯絡 後來和屋主談好6xx萬成交

並約好要簽約 (我是提醒他要注意怕是詐騙)

但是我記得看版友說過這種行為仲介不會放過他 因為有帶看了(雖然價格是他自己談的)

所以我問他要不要過3個月再簽約才沒問題 應該沒記錯吧

趕快來問一下大家是不是這樣啊???幫幫忙喔!

---------------

價格我改一下

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop20 的頭像
    gsihop20

    2016台北車站美食推薦下午茶推薦台北車站美食(低價位) 台北車站美食餐廳排行榜 台北車站美食推薦2015 台北車站附近美食推薦

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()