Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-最新
即時新聞-最新 
孫儷Q兒Kiss阿娘 拿鑼砸老爸笑翻網友
Feb 14th 2015, 18:32

「娘娘」孫儷和老公鄧超在兒子女兒眼裡的地位大不同,鄧超昨晚在微博訴苦:「給(兒子)等等講故事把自己講睡著了,這哥們居然用鑼在我耳邊~哐哐哐~狂敲了幾下,我真的死的心都有了,我先找找我的魂! ! !」
 
同一時間,孫儷也發微博:「陪等等午睡,他突然對我說『媽媽你把眼睛閉上』…他突然在我嘴上親了一下,這是我的小情人給我的禮物嗎?」差別待遇讓網友笑翻,許多人都支持等等鬧爸爸「這樣做就對啦」!(路韋豪/綜合報導)

鄧超把自己的臉P上甄嬛。翻攝鄧超臉書




<<即時新聞動起來>>

【動即時】:最鄉民的影音頻道

【蘋論陣線】:最新評論及獨立媒體每日總覽

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

Recommended article: Chomsky: We Are All – Fill in the Blank.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()