close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
有些店家喜歡擅自調煞車
Aug 25th 2014, 12:52

如題我最近在宜蘭某光陽車行保養
換了一罐Motul scooter power 5w40 跟 g6空濾 總共750
也不是個小錢 但是很多店家都會擅自幫客人調整煞車
每個人煞車都有自己的手感 一定不太會想要被動過
我自己的經驗是店家喜歡調的很緊 讓我還要自己找車行再慢慢調回去
不然煞車都會煞到手很痛 這還不打緊
當我換完油跟空濾之後 店家把車牽下來給我
煞車竟然鬆到自鎖... 這會不會太誇張?
沒經過客人同意調整剎車就算了 還調到自鎖 自己把車牽下來還都沒發覺
自己沒把握調好 就不要去動 也沒人會說什麼
最後叫店家幫我把剎車調回去 還一副很不屑的樣子 看了真的叫人很火大
我很想知道店家幫客人擅自調煞車的心態是什麼 有人也跟我一樣嗎

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()