Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Find True Love

Relationships aren't easy. Let a live psychic advisor guide you to the answers. Call today for a complimentary reading!
From our sponsors
[心情] 這樣有救嗎
May 5th 2014, 00:41, by pochi

作者pochi ()

站內Boy-Girl

標題[心情] 這樣有救嗎

時間Mon May 5 00:41:48 2014

原本和一個男生在曖昧階段 算是半年多的固定約會對象 關係還蠻穩定的 感覺只差沒告白在一起 但因為有陣子我閒的發慌 黏他黏很緊 對方就躲起來了 他只說太黏了很煩 想安靜一陣子 後來除了在學校遇到之外 完全沒連絡 我沒找他 他也沒找我 原本以為應該沒救了 但是後來發現其實他一直在注意我的一舉一動 然後跟他朋友討論 因為我們不同系 除非特別去注意 才會知道對方在幹嘛 有一次我跟男性朋友吃飯被他看見 他立刻跑去跟我朋友打聽 我是不是常和那個男生出去 感覺他似乎還會在意我 請問大家覺得這樣還有希望嗎 接下來 我該主動 還是被動呢 謝謝各位 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 39.14.240.57 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1399221711.A.89E.html

WenliYang:喜歡就上了 妳要被動到什麼時候 時間寶貴啊 05/05 00:45

letmegoogle:你應該躺下不要動。 05/05 00:46

aramaram:半年了還沒確定關係 ????????????????? 05/05 00:48

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop20 的頭像
    gsihop20

    2016台北車站美食推薦下午茶推薦台北車站美食(低價位) 台北車站美食餐廳排行榜 台北車站美食推薦2015 台北車站附近美食推薦

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()