Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] HTC蝴蝶機系統更新問題
Feb 4th 2014, 23:40, by df702855

作者df702855 (許二)

看板ask

標題[請問] HTC蝴蝶機系統更新問題

時間Tue Feb 4 23:40:40 2014

最近系統被通知要更新 想說一定要更新才會有最佳的使用效率 新版本現在螢幕擷取畫面方面整個GG 在上一個版本還沒更新時,我是用電源鍵+home鍵,老實說非常之難用,常常進入鎖定狀態。 上一個版本更新後,只要把上面的工具列拉下來就會有那個使用鍵,我那時候超級開心,覺得更新的好呀! 現在最新版本更新後,那個按鍵不見了,我不想回到電源鍵+home鍵的時代。 想問的是,有人知道接下來是變成怎麼使用這個功能,或是有製作團隊的聯絡方式可以給我,我想問問。 謝謝!!感激不盡!! -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 122.118.176.99

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()