Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
此人試圖誘拐他人妻子 請大家小心
Jan 17th 2014, 14:51

請各位小心
此人在FB帳號為"凱文"
目前已經找不到此FB網頁,可能已經刪除
且此人已經換過多個FB帳號

此人兩年前曾經試圖誘拐我妻子
我給予口頭警告
但是現在又犯
忍無可忍
特地告知大家
請各位車友與此人來往時必須多加小心

此人也從事單車活動
但我實在無法稱他是車友
也請認識此人的車友告知他
不要再嘗試接近我妻子

因我想剪下他FB照片時
已經無法進入
所以無法提供照片給大家

我的帳號已經使用很久
不是一日帳號
若是當事人有疑問
歡迎找我對質

此人FB帳號"凱文"於2014/1/17 下午三點左右還可以看到
但是被我發現後
迅速刪除
若不是心裡有鬼
有必要這樣嗎?

按這裡檢視圖片

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()