Blogtrottr
批踢踢實業坊 forsale 板
 
Find Unique T-shirts

Explore the most popular t-shirts on Cafepress. Discover great designs celebrating anything you can think of.
From our sponsors
[生活] 全國 益之源淨水器鵝頸組(個人求售)
Nov 13th 2013, 21:07, by casperlau

作者casperlau (卡世伯)

看板forsale

標題[生活] 全國 益之源淨水器鵝頸組(個人求售)

時間Wed Nov 13 21:07:27 2013

商品名稱:益之源淨水器鵝頸組(個人求售) 購買網址:http://tw.page.bid.yahoo.com/tw/auction/b97940186 交易地區:全國(面交是大台北地區) 商品價格:23,000 新舊狀況:全新,連外箱打包帶都沒有拆 交易方式:現金面交/便利商店貨到付款 聯絡方式:站內信、或拍賣網站聯絡 其他說明: 這台是益之源鵝頸組的淨水器, 我不是直銷商,我的家人也不是直銷商, 最近要整理家裡的東西,這一台還在(之前有兩台,賣了一台), 所以我打算賣掉它,有需要的朋友請趕快幫我買走, 我們是買兩萬七千多,我先訂TWD23,000這個價錢, 如果你有自己的一個想法價格,請告訴我,歡迎與我討論。 請盡速幫我買走,拜託拜託~~ 郵寄方式,我們再商量, 安裝方式請於購買後自行連絡那家淨水器公司,它們會派人安裝。 -- KMB 九巴服務 日日進步 KMB http://ppt.cc/rg~8※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 175.181.107.229

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()