Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Learn to create beautiful cakes from your kitchen.

Whether you are doing this for fun or to start a new business, this course provides the simple techniques needed to decorate a cake like a pro.
From our sponsors
[問題] 倩碧底妝色號偏深?
Nov 13th 2013, 15:29, by whw

作者whw (whw)

看板MakeUp

標題[問題] 倩碧底妝色號偏深?

時間Wed Nov 13 15:29:09 2013

前天開心地在高雄巨蛋買了倩碧的真我粉餅, 覺得粉霧妝效不錯,也不會對我的乾肌造成負擔, 但我選的2號rose beige顏色好黑, 讓我的臉看起來像被太陽烤焦了一樣@@ 因為很喜歡他的粉底產品,很再想回去買粉凝霜或粉底液, 但很怕顏色太黑又出問題, 在櫃上試的燈光又打很亮,根本看不清楚真實的膚色. 想請問版友們假如下次我帶色號1號的粉餅或粉底液, 是否仍會太黑呢? 我常用的粉底色號有: 娜芙粉餅最白色有一些白,艾杜莎粉底液最白色剛好, orbis粉餅1號剛好,露華濃柔焦粉底2號剛好但太乾, canmake棉花糖蜜粉餅最白色剛好. 唉好不容易找到不致痘的粉底又不會太乾, 結果色號還是不合, 喜歡版友們可給我些建議. -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.254.245.247 ※ 編輯: whw 來自: 111.254.245.247 (11/13 15:30)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()