Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
賣車業代最討厭客人說的一句話是....
Nov 12th 2013, 14:31

gaki75005 wrote:
應該賺的一定都會讓你...(恕刪)

坦白說 有多少人簽約以後 業代不聞不問~~(進口車也是!!)

而且現在各大品牌經銷商教育訓練都一樣~~訓練出來的業務行為模式都是一個模子印出來的!!

搞來搞去跟房仲那套幾乎一樣(只會感動式行銷)~

講白一點 看過去每個業務就跟機器人一樣被大量複製出來

"價錢便宜一點最實在!!"

我的時間 時薪沒有到1萬甚至是2千~~ 所以要我從高雄坐高鐵到台北 簽車下來 我都願意!!

所以講白一點 誰便宜我跟誰買單!!

"不用在那邊說交朋友"

哪個業務 嘴上說交朋友的背後裡(看的不是賺你口袋裡的錢)
口袋裡沒錢 誰還要跟你交朋友!!

每次聽到業務嘴巴裡說 "沒跟我買沒關係~當交個朋友也可以!!"
這句就噁心......

(講白一點就是背後就是 我跟你交朋友是因為你要買車 你是淺在客戶 我要賺你的業績!!)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()