Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Shop Tervis tumblers.

Create a one of a kind personalized gift. It's fun and easy to design!
From our sponsors
[問題] 請問一下我該要求多少薪資
Nov 12th 2013, 23:59, by zouzoumu

作者zouzoumu (焦距)

看板Salary

標題[問題] 請問一下我該要求多少薪資

時間Tue Nov 12 23:59:42 2013

最近在應徵一家上海的建築師事務所 是美商公司,在台灣,日本,美國都有設點 對方問我幾個問題要我做回答 首先是薪資要求多少?(14000人民幣?) 因為沒有自己一個人在上海生活過, 對那裏建築業界的薪資行情也不太了解 因此不知道應該開多少價錢... 本人70年次,已在業界工作五年多 當然之中也有轉換過跑道(最後一份工作是在建經公司) 另外還有一個問題是提到勞健保 因為我平常每個月都需要去醫院拿藥 所以我該回答在大陸保健保好,還是台灣寶好?勞保要一起嗎? 謝謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 219.68.99.85

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop20 的頭像
    gsihop20

    2016台北車站美食推薦下午茶推薦台北車站美食(低價位) 台北車站美食餐廳排行榜 台北車站美食推薦2015 台北車站附近美食推薦

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()