Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
[情報] 免費剪髮優惠
Nov 2nd 2013, 17:51, by yka855

作者yka855 (可可)

看板hairdo

標題[情報] 免費剪髮優惠

時間Sat Nov 2 17:51:25 2013

昨天我到高雄新興區PS19剪頭髮 我的設計師告訴我… 即日起至11月30日 只要推薦一個朋友指定找他(5號設計師)用頭髮… 就可以拿到一張免費的剪髮卡 推薦2位就有2張 以此類推… 如果我推薦越多…我想我一整年剪髮都不用錢了… 提供給有興趣的朋友…不要錯這個好機會喔! PS:因為設計師希望能提供給客人滿意的服務品質跟成品…希望客人可以事先打電話預約… 住址:高雄市新興區文化路70-1號2樓 預約電話:07-2817925 店名:PS19 如果不能在這裡po這個情報…我會自D 謝謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 175.96.246.48

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()