Blogtrottr
批踢踢實業坊 ShuangHe 板
 
Learn to create beautiful cakes from your kitchen.

Whether you are doing this for fun or to start a new business, this course provides the simple techniques needed to decorate a cake like a pro.
From our sponsors
[心得] 霍克灣搬家 超級推薦!!
Nov 2nd 2013, 16:56, by startcodon

作者startcodon (Hold your horses)

看板ShuangHe

標題[心得] 霍克灣搬家 超級推薦!!

時間Sat Nov 2 16:56:14 2013

之前因為在永和住的套房天花板嚴重漏水 害我損失慘重 所以想著趕快搬家 但在社會上闖蕩久了,家當實在太多 決定這次來找搬家公司幫我搬 常逛雙和板的鄉民都知道版上很推霍克灣 小的就姑且一試... 結果 真的非常優質耶!! 價格便宜又公道 搬家速度超快(短程,一個人搬,一個小時解決) 服務態度也很好(總是跟我說樓上見或樓下見,都會幫你搬好) 而且是很專業的搬家公司(搬法超專業!!) 真的很值得推薦喔!!! 版上想要搬家的朋友們,可以找霍克灣喔!! 雖然我不想再搬家了...(在北部闖蕩快9年,平均一年搬一次家...) 但如果一定要搬家,我一定會再光顧霍克灣!! 推薦給版上的大家~ 題外話 小的我在北部住九年,搬了九次家 我想我的租屋經驗都可以出書了... 只能說,當你的預算跟時間有限,在台北找的房子都有缺陷 有機會再分享我在永和的租屋經驗(太長了,有時間再打) 最後,中永和真的是個好地方呢!! 真希望可以在這裡置產 可惜...太貴了... 唉... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 42.74.8.159

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()