Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Fun with Brazilian Portuguese

Learn the tips and tricks to speak colloquial Portuguese in a natural and confident manner. Enroll today for just $69!
From our sponsors
[請益] 有人使用過倩碧3步驟(痘肌版)
Oct 28th 2013, 12:31, by a1l2m3m4

作者a1l2m3m4 (嘎嘎嘎)

看板BeautySalon

標題[請益] 有人使用過倩碧3步驟(痘肌版)

時間Mon Oct 28 12:31:19 2013

請問有人用過嗎?可以分享心得嗎? 一直很想試試傳說中的三步驟 乘著周慶靠櫃看看 我說我想試試三步驟(幾個月前有在其他櫃,那時櫃姐讓我佣2號) 結果櫃姐推薦我用抗痘那組的(綠瓶白蓋) 試用後是也覺得沒有過敏之類的不良反應 但心中還是想著我的二號 但櫃姐說得先治好痘痘問題 於是我就被說服了 之後回家爬文都沒看到心得 有點怕怕的QQ -- Sent from my iPhone -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.137.206.147

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop20 的頭像
    gsihop20

    2016台北車站美食推薦下午茶推薦台北車站美食(低價位) 台北車站美食餐廳排行榜 台北車站美食推薦2015 台北車站附近美食推薦

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()