Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tainan 板
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
[食記] 台南新市小阿姨的店
Oct 9th 2013, 20:08, by goldenbee

作者goldenbee ()

看板Tainan

標題[食記] 台南新市小阿姨的店

時間Wed Oct 9 20:07:57 2013

店名:小阿姨的店 地址:台南市新市區光華街181之1號 電話:06-5893807 圖文網誌版http://goldenbee.pixnet.net/blog/post/164226531 最近新市又開了一間小阿姨的店....每一次經過都很多人,就決定去試口味啦!! 點了1盤炒飯跟一盤炒米粉,配菜是炒青菜跟蛤蠣湯, 另外炒飯是可以加番茄醬的喜歡吃番茄口味的要事先說明噢!!因為菜單沒有寫.. 環境位置不多,很多都是隔壁補習班小朋友下課跟家長一起吃喔 炒飯非常喜歡,我很喜歡炒飯是香氣十足!!米粒是粒粒分明不油膩..喝價!! 喜歡炒飯比較溼潤的人我推薦附近的美濃板條炒飯,我也是喜歡的, 2家不太一樣,但是都很好吃~ 還有炒米粉我也是很推薦喔,因為我喜歡吃細米粉,在新市根本就沒有我理想中的炒米粉 我終於找到啦!!!我喜歡的口感是要有Q彈的米粉,而且不油還非常香... 真是太讚了!! 炒青菜也很香而且清脆 蛤蠣湯不會不新鮮...有些辣..因為薑絲放超多的喝了會流汗喔 -- 棉花糖‧愛分享 http://goldenbee.pixnet.net/blog -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.35.227.40

akuma183:下次去吃看看 10/09 20:10

rexchen40515:耶多推點新市的店 10/09 20:27

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()