Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Transform Self-Doubt into Confidence

Find Your True Path In Life, Release Inner Blocks, & Move Forward With Confidence. Sign up for this $21 online course by Max Highstein today.
From our sponsors
Re: [求助] 感覺真的很重要?
Sep 22nd 2013, 13:40, by asmallshrimp

作者asmallshrimp (I just a smallshrimp)

站內Boy-Girl

標題Re: [求助] 感覺真的很重要?

時間Sun Sep 22 13:40:48 2013

感覺啊感覺 小弟最近才被感覺賞一記正拳嚕( ̄Д ̄)ノ 我畢業之前有在追一個女生 不過還是被「沒感覺」打臉 之後暑假去入伍訓完 發現 她喜歡上我的(帥哥)好朋友 但他沒意思就是了 搞的我和我朋友很尷尬( ;Д) 不過昨天已經破冰了~ ------------------------------------------- 以上是廢話(踹 總之感情是可以培養的 可是很現實的 第一眼有感覺=帥 這點也是對的 如果不帥者,起跑點輸很多 可是接下來就各憑本事了 但如果想像電影那種公主與野獸 那還是洗洗睡吧 以上還是廢話(╯°□°)╯︵ ━ ------------------------------------------- 我承認我是來發牢騷的 現在只能玩outlast盡情的來摧殘我的精神嗚嗚QAQ ※ 引述《qwe09836 ()》之銘言: : 感覺真的很重要嗎? : 女生跟我說他沒感覺了== : 又說未來的事不一定 : 這代表我沒希望了嗎? : 有點無助 : 不能在FB 上表達 : 只好在Instagram 上面寫心情 : 好想回家... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 223.141.246.118

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop20 的頭像
    gsihop20

    2016台北車站美食推薦下午茶推薦台北車站美食(低價位) 台北車站美食餐廳排行榜 台北車站美食推薦2015 台北車站附近美食推薦

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()