Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
How to Make, Market, and Sell eBooks

Essential and free e-publishing methods to market ebooks at major retailers and personal sites/blogs. Sign up for this online course for just $29.
From our sponsors
[詢問] 請問為何想要隱藏好友名單??
Sep 6th 2013, 21:19, by CtrlX

作者CtrlX (剪下)

看板Facebook

標題[詢問] 請問為何想要隱藏好友名單??

時間Fri Sep 6 21:19:04 2013

長久以來我總是有意無意的發現到 會有人想把好友名單給隱藏 尤其我FB上的人幾乎都有這麼做 這讓我有點不解 而我也不好意思問他們這種有點尷尬的問題 但發現到大家都這麼做 反讓我覺得好像是我比較奇怪 都不會怕被其他人了解我的交友狀況 以前有聽過有人是因為好友被其他人騷擾才關 可是我不太相信每個人都是這個原因為了別人才關 如果是朋友少我還能理解 但很多朋友不多也不少的也關 還是擔心被以交友狀況來評價自己等等 希望大家可以告訴我會想隱藏自己好友名單的原因 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.230.140.192 ※ 編輯: CtrlX 來自: 61.230.140.192 (09/06 21:23)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop20 的頭像
    gsihop20

    2016台北車站美食推薦下午茶推薦台北車站美食(低價位) 台北車站美食餐廳排行榜 台北車站美食推薦2015 台北車站附近美食推薦

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()