Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
Re: [求助] 不講話的女朋友
Aug 29th 2013, 10:23, by FRX

作者FRX (がぬすぬ)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 不講話的女朋友

時間Thu Aug 29 10:23:42 2013

: : : 有人推文問到我們上床的事情 我本來原文有寫 但後來怕模糊焦點就刪了 : : 沒錯 也是都沒聲音 : : 她要嘛看著我 不然就是看著天花板 表情放鬆自然(?) : : 如果我看她被她發現 她就會又對我報以微笑 : : 說真的 這很creepy (我不是開玩笑) : : 現在我真的失去性趣了...因為我很害怕這種事情又發生... : 有想過用性治療的方式嗎? 我看了你說的她家裡狀況可以得知,她會不講話是心理因素居多, 媽媽太保護而且可能高壓教育,然後成長過程中又在太多國家居住過, 所以語言學習機制紊亂以及語言表達能力失常 醫療這種純粹是心理因素造成的情形,藥物是沒太大用處的... 所以從身體影響心理或許是一條可行之路 http://www.youtube.com/watch?v=oUinzMysn7E

[embedded content]

這影片給你參考一下~~不要小看生理的力量喔! 或許能讓她放開心理的束縛~記得還要輔以愛的力量,多多鼓勵她開口叫出來。 -- 十年生死兩茫茫,不思量,自難忘.千里孤墳,無處話悽涼.縱使相逢應不識,塵滿面,鬢如霜. 夜來幽夢忽還鄉,小軒窗,正梳妝.相對無語,唯有淚千行.料得年年腸斷處,明月夜,短松崗. -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 203.222.8.64

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()