Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
[詢問] 想加一些有在玩遊戲的朋友
Aug 18th 2013, 16:42, by inhappiness

作者inhappiness (玫瑰花果茶)

看板Facebook

標題[詢問] 想加一些有在玩遊戲的朋友

時間Sun Aug 18 16:42:46 2013

這麼說好了 突然覺得自己的臉書朋友很少..才100多個 然後大部份都不常上臉書的朋友 又要一個一個去找朋友的朋友很麻煩 因為我想加的朋友有以下的小原則 乾脆來這邊徵求加朋友比較快.. 以下擇一就可以了 1.很喜歡分享正面文章.圖片的人 2.很喜歡幫別人按讚的(不用常常..但會按讚的人) 因為我也偶爾會幫別人按讚..留個小言 但我分享的圖片都很少人按讚...覺得有點小心酸@@ 3.有在玩任2樣以上遊戲的人 (我現在常玩的是開心水族箱. 樓一棟. farm heroes candy crush 開心泡泡貓 pet rescue等) 其實之前玩更多遊戲..但漸漸沒玩了..或許有一天會再開來玩吧! 最重要的是我也會幫忙送禮喔 4.最近迷台劇(親愛的 我愛上別人了) ╮(╯_╰)╭ 這點是補充的拉 哈 ..... 就是如果你是已婚婦女也可以加我一下 來哈拉劇情也可以 反正我也常常換關注的話題 前陣子迷1985公民聯盟.... 最後如果有違反版規記得提醒我一下 然後我只是單純希望我可以把朋友衝到250個~~300個※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.165.125.134

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop20 的頭像
    gsihop20

    2016台北車站美食推薦下午茶推薦台北車站美食(低價位) 台北車站美食餐廳排行榜 台北車站美食推薦2015 台北車站附近美食推薦

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()