Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Want to speak effortlessly in any situation?

Actress Alexa Fisher will teach you tips that will set you on the road to success.
From our sponsors
[請益] 今天面試問題
Aug 15th 2013, 17:10, by smallmove

作者smallmove (小動 珍惜該珍惜的)

看板Salary

標題[請益] 今天面試問題

時間Thu Aug 15 17:10:22 2013

今天早上去中和一家公司面試 因為是昨天他們打電話給我面試的 進到公司就老實說看不太出來到底是做啥的 不過還是先面試再說 就一般的填履歷表等等然後面試 因為我之前都是做餐飲業的所以對於其他的工作不太了解 應徵的是 行政人員 他上班時間是一到五 9:50~17:00 週休二日 薪水是說23k全勤加2k這樣 不過重點是說有試用期三天(要培訓上課的樣子) 他們還問說如果試用期三天沒有薪資接受嗎? 這問題當下當然是說嗯嗯啊啊的ok 他們公司的內容因為他也講的不太清楚 說他們是幫企業等等做一些宣傳 規劃 發展性的平台這樣 可能會幫他們做活動等等之類的 聽的我也是不太懂 大概是這樣 下午他們就打電話來說星期一叫我去上班 因為我上網都查不太到這公司的東西 想說上來PTT詢問大家對這工作或公司可以給我一點意見 下面是公司的徵才網 因為我不會縮網址不好意思 然後這樣的薪水算是OK嗎? 希望大家給點意見 http://www.yes123.com.tw/admin/job_refer_comp_info.asp?p_id=20130729174207_54341271 -- 我是小動 小動是我 大家好 這就是真相.... 肥死不可 => http://facebook.com/smallmove0618 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.34.215.188

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()