Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Exotic travel ideas.

Searching for your next vacation destination? Subscribe to Off The Beaten Path, a newsletter featuring captivating locales to help you to plan your next trip.
From our sponsors
Re: [討論] 女生主動告白比較吃香?
Aug 14th 2013, 03:39, by newy

作者newy (嗯嗯呵呵去洗澡)

站內Boy-Girl

標題Re: [討論] 女生主動告白比較吃香?

時間Wed Aug 14 03:39:00 2013

※ 引述《plasticball (塑膠球)》之銘言: : 感覺這好像是個有點月經文的問題? : 我一個男生朋友說, : 如果女生主動告白的話, : 基本上只要沒有特別討厭對方, : 就算原本沒有任何特別的念頭, : (簡單說就是不討厭但也不喜歡) : 男生也通常會考慮答應。 : 所以女生告白成功的機率比較大。 : 可是我覺得這種心態很難以理解欸, : 就沒有喜歡對方啊,怎麼有辦法答應交往呢? : 我朋友說因為我是女的所以不懂= = : 所以女生告白成功的機率真的有比較大嗎? 沒有比較吃香,不要相信沒有根據的說法了XDDDDDD 吃香的是正妹 正妹走到哪都是硬道理 你這標題讓我想起之前 有個女生約我約到非常明顯 約到我都覺得煩了 投懷送抱很明顯 可是她就不正阿 (對不起...= =) 我什麼理由都用上了 ex:帶貓去看病、要補英文、去看阿嬤、公司要聚餐、今天偏頭痛… 當下才知道原來之前約女生約不出去 一堆理由真的都只是理由........ 想出去的 半夜3點半也跟你出去啦!! 不要相信沒有根據的說法了 會成功的 就是會成功 跟哪邊告白絕對沒直接關係 檯面上那幾個宅男女神約我 我每個都有空XDDD 不用告白也沒關係 我一定奉陪到底 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 36.233.199.209

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()