Blogtrottr
批踢踢實業坊 Taoyuan 板
 
Use GarageBand in Just 1 Hour

Learn to create music in GarageBand and become the Beethoven you've wanted to be. This online course is just $30. Sign up today!
From our sponsors
[問題] 餐廳訂不到...麻煩明天的好去處
Aug 12th 2013, 11:59, by yl30

作者yl30 (夢想家)

看板Taoyuan

標題[問題] 餐廳訂不到...麻煩明天的好去處

時間Mon Aug 12 11:59:52 2013

昨天晚上我接到一通電話 電話那頭說禮拜二不要加班 要跟她一起吃飯 我問她說妳是誰? 她說她明天是我女朋友 餐廳給你選 就降 掰 呃 掛上電話後 我只好默默脫下身上正在試穿的"情侶去死團"XXL號 正打算拿去換更大件的 結果不需要了?? ... 好吧這不是重點 重點是我打電話去給戴勝益 旗下的餐廳說我要定位的時候 結果都鵝鵝鵝鵝鵝的爆滿阿!! 身為一個單身的魯蛇 每天吃的就是方便麵 牛肉方便麵 豬肉方便麵 非常方便麵以外 還是方便麵阿!!! 腦袋裡面根本沒有可以約會的地方 或是還有什麼餐廳可以帶她去的... 拜託各位提供我一些意見 讓我的一日女友能度過一個不錯的情人節 拜託拜託 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 36.231.208.70

ab890011:為什麼電話有詐騙的fu 08/12 12:08

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop20 的頭像
    gsihop20

    2016台北車站美食推薦下午茶推薦台北車站美食(低價位) 台北車站美食餐廳排行榜 台北車站美食推薦2015 台北車站附近美食推薦

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()