Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
[詢問] 手機驗證碼
Jul 22nd 2013, 19:29, by opeminbod001

作者opeminbod001 (nickname)

看板Facebook

標題[詢問] 手機驗證碼

時間Mon Jul 22 19:29:49 2013

個人帳號有使用我自己的手機驗證碼 而今天幫我女友救回被盜的帳號時 先幫她設了我的號碼做為手機驗證 結果回到我自己帳號看的時候 自己的帳號不能用自己的手機號碼了!! 一直說是"已經被人用過的號碼" = = 把女友帳號中的手機驗證和手機號碼全部刪掉後 自己的還是不能用!!還是跟我說有人用過了!! 現在要如何向FB申述或解決 我自己的帳號現在不能用自己的手機號碼驗證啦 可惡!! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.162.96.31

cutejoanna:我記得要等一段時間才能再用那個手機號碼驗證 07/22 19:34

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop20 的頭像
    gsihop20

    2016台北車站美食推薦下午茶推薦台北車站美食(低價位) 台北車站美食餐廳排行榜 台北車站美食推薦2015 台北車站附近美食推薦

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()